site logo

Chì hè u megliu equipagiu sportiu in casa per i zitelli da 2 à 5 anni?

Sempre di più genitori acquistanu attrezzature sportive per i zitelli in casa, allora i zitelli puderanu fà eserciziu in palestra cun i genitori.

Avemu fabbricatu un inseme di attrezzature sportive per i zitelli in casa cù alta qualità è u prezzu più bassu.

Chì hè u megliu equipagiu sportiu in casa per i zitelli da 2 à 5 anni?-{:fr}SPIRIT PLAY,Parcu di ghjocu à l'apertu, Parcu di ghjocu à l'internu, Parcu di trampolinu, Fitness all'apertu, Gonfiable, Parcu di ghjocu morbidu, Guerriero Ninja, Parcu di trampolinu, Struttura di Parcu di ghjocu, Struttura di ghjocu, Fitness all'aperto, Parcu acquaticu, Sistema di ghjocu, Autoportante, Interattivu, indipendente ,Inclusive,Parcu, Muru di Arrampicata, Ghjocu per i zitelli

U tempu di garanzia hè di 5-8 anni, tutti i nostri equipaggiamenti sportivi in ​​casa anu certificatu internaziunale ISO, SGS, CE è ancu di più.

Ci hè un tempu di consegna veloce per tuttu l’importatore di l’imprese di vendita, circa 12 ghjorni per l’ordine generale.

Tutti i nostri apparecchi sportivi per i zitelli sò imballaggi standard di esportazione è ogni cartone hà cuntenutu manuale prufessiunale.