site logo

Cume cumprà l’anellu di filatura di u campu di ghjocu per u parcu?

L’annellu di filatura di u campu di ghjocu hè a più nova apparecchiatura di ghjocu per l’attrazione per u parcu questi anni.

U prezzu unitariu di l’anellu di filatura di u campu di ghjocu da SPIRIT hè USD 1100. Dimensione di u terrenu Dia195 * 60 cm.

Cume cumprà l’anellu di filatura di u campu di ghjocu per u parcu?-{:fr}SPIRIT PLAY,Parcu di ghjocu à l'apertu, Parcu di ghjocu à l'internu, Parcu di trampolinu, Fitness all'apertu, Gonfiable, Parcu di ghjocu morbidu, Guerriero Ninja, Parcu di trampolinu, Struttura di Parcu di ghjocu, Struttura di ghjocu, Fitness all'aperto, Parcu acquaticu, Sistema di ghjocu, Autoportante, Interattivu, indipendente ,Inclusive,Parcu, Muru di Arrampicata, Ghjocu per i zitelli

L’anellu di filatura di u campu di ghjocu gira à a manu o à u pede, i zitelli puderanu sviluppà abilità di equilibriu durante u ghjocu, è à qualchì lettore maestru li piace corre nantu à ellu cù una parte video in SNS.

U nostru anellu di filatura di u campu di ghjocu hè materiale d’alta qualità di LLDPE impurtatu, u tempu di garanzia hè di 8 anni.

DM noi, in ogni mumentu in standby per voi!