site logo

Chì ci hè di novu attività di ghjocu à l’aria aperta per u cuncepimentu di i prescolari?

Questa hè a nostra nova attività di ghjocu à l’aria aperta per u cuncepimentu di i pre-scolari, mini serie di temi di cartoon di campu di ghjocu à l’aria aperta.

Chì ci hè di novu attività di ghjocu à l’aria aperta per u cuncepimentu di i prescolari?-{:fr}SPIRIT PLAY,Parcu di ghjocu à l'apertu, Parcu di ghjocu à l'internu, Parcu di trampolinu, Fitness all'apertu, Gonfiable, Parcu di ghjocu morbidu, Guerriero Ninja, Parcu di trampolinu, Struttura di Parcu di ghjocu, Struttura di ghjocu, Fitness all'aperto, Parcu acquaticu, Sistema di ghjocu, Autoportante, Interattivu, indipendente ,Inclusive,Parcu, Muru di Arrampicata, Ghjocu per i zitelli

Avemu usatu materiale di alta qualità in plastica LLDPE, acciaio zincatu, piattaforma di rivestimentu in polvere è scala.

Tutti i cumpunenti di plastica è e parti metalliche sò più chjuche di l’attrezzatura di ghjocu cummerciale, u più adattu per i zitelli di 2-5 anni.

Avemu più mini disegni di attrezzature per campi di ghjocu à tema di cartoni animati nantu à u situ web, a nostra citazione hè assai megliu cà u campu di ghjocu cummerciale.

Per amparà più infurmazione per indagazione avà.